1.1.5 Принятие решения о постановке на учет граждан, нуждающихся в улучшении жилищных условий
імя па бацьку спецыяліста, які адказвае за выкананне працэдуры і папярэдняе кансультаванне па пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
Ремизова Екатерина Анатольевна
Рэжым працы па ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры (прыёмныя дні, час прыёму)
Понедельник - Пятница (8.00 - 15.00)
*
Дакументы і (або) звесткі, якія прадастаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
1. Заявление
2. Паспорта или иные документы,
удостоверяющие личность всех
совершеннолетних граждан, свидетельства о
рождении несовершеннолетних детей,
принимаемых на учет нуждающихся в
улучшении жилищных условий и (или)
состоявших на таком учете
3. Документы, подтверждающие право на
внеочередное или первоочередное
предоставление жилого помещения, – в случае
наличия такого права
4. Сведения о доходе и имуществе каждого члена
семьи – в случае постановки на учет
(восстановления на учете) граждан, имеющих
право на получение жилого помещения
социального пользования в зависимости от их
дохода и имущества
5. Домовая книга (при ее наличии) – в случае
постановки на учет нуждающихся в улучшении
жилищных условий граждан, проживающих в
одноквартирном, блокированном жилом доме
Дакументы і (або) звесткі, запытаныя дзяржаўным органам ці іншай арганізацыяй
(грамадзяне могуць прадстаўляць гэтыя дакументы самастойна)
(граждане могут представлять эти документы самостоятельно)
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
1 месяц со дня подачи заявления
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), што выдаецца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
бессрочно
Памер платы, якая спаганяецца за выдачу даведкі або іншага дакумента
бесплатно
**Аплатныя рэквізіты і месца ўнясення платы за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры
Нормативный правовой акт, в котором определена справка либо иной документ
* Іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, па запыце дзяржаўнага органа (арганізацыі), у які звярнуўся грамадзян, ва ўстаноўленым парадку прадстаўляюцца дзяржаўнымі органамі, іншымі арганізацыямі, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх выдача, а таксама могуць быць прадстаўлены грамадзянінам самастойна. Ад грамадзян могуць быць запатрабаваныя дакументы, якія пацвярджаюць яго паўнамоцтвы, калі з заявай звяртаецца прадстаўнік зацікаўленай асобы, а таксама іншыя дакументы ў выпадках, указаных пункце 2 артыкула 15 Закона Рэспублікі Беларусь "Аб асновах адміністрацыйных працэдур".
** У выпадку поўнага вызвалення грамадзяніна ў адпаведнасці з заканадаўствам ад унясення платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, грамадзянін замест дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы, прадстаўляе дакумент, які пацвярджае права на такое вызваленне, а ў выпадку частковага вызвалення - акрамя дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы , -. дакумент, які пацвярджае права на частковае вызваленне.
разгарнуць » / « згарнуць